onsdag 9 juni 2010

Panfu Forum!

Hej!
Idag hade jag tänkt börja med något helt nytt!
Jo asså jag hade tänkt börja med något som heter panfu forum.
På panfu forum ja brukar jag prata om saker som är nytt i panfu.
Anars pratar jag mest om andra saker ok?
Ni vet att det är PanfuForum när en bild där det står Panfu forum kommer upp!
Den kan komma hursomhelst närsomhälst!
Och nu hade jag tänkt.......

Oj nu är det dags för Panfu Forum! Jo det som är nytt i panfu är att Ella ska fixa
så att det ska vara någon slaks VM i panfu. Dom ska ordna så att fotbollsplanen blir lite som
om det ska vara VM! Det ska bli jätte skojigt. Men alltså det finns en tråkig nyhet också
och det är att Max ska åka till Sydafrika själv och lämmna Ella kvar här i panfu :(
Ja det var nog allt om Panfu Forum!

Hejdå hälsingar Emely101!

1 kommentar:

  1. Emely, min MSN är: william568@live.se
    Okej, vad är din, jag vill adda dig!

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!