onsdag 23 juni 2010

Enhörning+Häst=?????



Hej!

Alltså jag har varit med om en konstig sak!

Titta på denna bilden!


Alltså en häst och en enhörning är ihop?
Om dom blir ihop vad blir det då för barn???
Skumt!
Allt gick till när jag gick på en promenad med enhörningen.
Men då helt plötsligt så började enhörningen galoppera mot stallet.
Då kysste enhörningen hästen!
Ni skulle sett vad som hände!!!
Äch nu pratar vi inte mer om sånt!
Jag hade tänkt börja på en tävling som heter.....Var är Mimmi!
Jo Mimmi ska gå till ett ställe.
Och nu ska hon beskriva stället.

Detta är en magisk plats.
Ibland skimmar stjärnorna som guld.
Ibland står solen högt på himmlen.
Ibland åker raketer upp!
Vatten med en ros finns.
Varmt är där med!

Så nu kommer nästabeskirvning av ett ställe!

Här är det alltid glatt och skoj.
Många guldpandor hänger här.
Fåglar sitter här och där
Ponnys går nära dett ställe!
Högt upp i skyn är det alltid fint väder.

Så nu får ni gissa vad det är för ställen!

Hejdå hälsingar Emely101!

2 kommentarer:

  1. Hej jag kan bara en, Så jag säger den. Jo vulkanen.
    Men den vet jag inte//Iosefine

    SvaraRadera
  2. Heeej!

    Jag tror att jag kan svaren på tävlingen så jag tror att svaren ska vara så här:

    Vulkanen och SanFranPanfu!

    Och snälla jag vill vara med på er blogg lista för jag tycker att den är världens bästa blogg och jag kollar alltid på den (Varje dag)

    Ha de gött igelgött!!
    PandLina

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!