fredag 18 juni 2010

Ett brustet hjärta :(

Hej!

Ni vet Emely101....
Jo hon....hon....hon..... KOMMER INTE SKRIVA PÅ BLOGGEN MER!!!
Eller jo hon kommer kanske skriva någon gång men inte så offta.
Hon ska åka till Italien för att släppa allt som hänt.
Hon kommer skicka sms så fort hon har tid. Ding ding dång panfumedelande...
Ååå det är det sms från Emely101!

Hej!
Jo jag är på väg mot Italien.
Jag vill bara glömma ni vet vem!
Jag ska träffa min kusin Wilma som jag berätta om.
Wilma är 12 år nu!
Jag är vid flygplatsen nu och mitt plan går om.....5 min!!!
Oj!!! Jag måste dra

Bye Bye!

Ååå jag kommer sakna henne jätte mycket....
Ding dång panfumedelande....
Ååå vad är det här...ett mail från...Blip!

Hej!
Jo jag hörde om Mini och Emely...tragiskt.
Mm vad var det jag skulle säga....jo juste hälsa Emely101 att...att
Jag har varit kär i Emely101 sen jag träffade henne punkt slut.

...........................Jag är stumm!
Är Blip kär i Emely!
Ååå stackars Blip han känner sig nog också krossad nu när han vet att Emely redan är
ihop :(
Den stackarn!
Jag skriver ett mail tillbaka....

Kära Blip!
Ååå din stackare hämskt för dig.
Jag kommer inte berätta för någon vad som hänt jag lovar på heder och samvete.
Ledsen att det blev så här jag lovar att jag ska säga till Emely101 det!

Bye bye hälsingar Mimmi!

Så då får vi se om han svarar någon dag!
Det var allt jag hade att säga.

Hejdå hälsingar Mimmi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!