tisdag 8 juni 2010

Mimmi har åkt!




Hej!


Jo asså Mimmis farfar har åkt till Afrika för att hälsa på sin farfar Edmund.
Så ja jag söker någon som vill ta hand om bloggen med mig.
Anars känns det så ensamt. Men alltså ni kan inte ta hand om blogg för ni
kan skriva något som jag inte vill och så. Så det måste vara någon annan....

Men vem??????
Aja det problemet får vi lösa som småning om!
Nu vill jag prata med er om en annan sak.

Jo jag hade tänkt att vi kunde ha en djurmaskot här på bloggen.
Men jag vet inte villket djur jag ska ha.
Skriv in förslag eller så då blir jag glad.
Hejdå hälsingar Emely101 som är ensam.

4 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja sköta bloggen med dig Emely101. Det är jag Meja02. Du skänner ju mig! Vi har ju träffas. Men jag behöver inloggningen? Om vi träffasnågon dag i panfu eller om du har MSN kan du skucka det till mig. Mitt namn på MSN är meja.sz@hotmail.com. Hejdå!

    Håll hölj
    Meja02!

    SvaraRadera
  2. Snälla får jag skriva i bloggen med dig! Snälla! Du är bäst då jag älskar din blogg så vi kan väl träffas i panfu idag klockan 19:00 eller någonting sånt! Plz.... :( jag blir ledsen om jag ej får det, men det är ditt val :) hejdå! //Fiatpanda.

    SvaraRadera
  3. Hej... på tal om maskot... varför inte ha
    en sån här söt grej asså en som man fick i påskas typ "bunny wooby" eller något sånt...
    Den rosa.... Jaja Tjabba
    /Gabriellan

    SvaraRadera
  4. Din gamla vän Piffa11 juni 2010 kl. 13:33

    Gabi den rosa saken är en "easter wobby"
    Den var vid Gamla hamnen i påskas...
    De är jättesöta men jag tycker att Stellorna är sötare.
    /PIFFA!!!

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!