måndag 14 juni 2010

Svar på era frågor i frågestunden!

Hej!
Ni vet min frågestund.
Den är knasig så jag skriver era frågor här och vad jag svarar på dom!

Någon som jag inte vet vad hon eller han heter undrar....vart är dit favo ställe i panfu?

Svar: Vet inte kanske Sanfanpanfu!


Någon som jag inte vet vad hon eller han heter undrar.... Har du träffat PanfuMax någon
gång?

Svar: Nej men jag vill gärna det är bara Emely101 som har träffat Ella!

Någon som jag inte vet vad hon eller han heter undrar.... Hur får man en blogg?

Svar: Man går in på min blogg och sedan trycker man längst uppe i hörnet på Skapa blogg
sen ska du fylla i lite olika saker. Be din mamma och pappa om hjälp.

Sarah undrar..... får jag bli guldpanda graits undrar Sarah

Svar: Jag beatämmer inte det jag är bara medlem på panfu men du tästa att fråga
Ella eller Max dom kanske gör det.

Rone undrar....Kan jag bli vän med dig Mimmi på panfu jag heter Rone?

Svar: Visst kan du det Rone!

PompomKitty undrar.... Hur gjorde du header eller ni.

Svar: Svårt att förklara det är min mamma som gjort den!

Hejdå hälsingar Mimmi!

3 kommentarer:

  1. Hej! Din blogg är väldigt bra tycker ja! Jag skulle gärna vilja att du kollar in min blogg och skriver en snäll kommentar. Själv tittar jag förbi din blogg i bland :)
    // Bogno

    SvaraRadera
  2. HEJ JA E ETT STORT FÄN AV DINN BLOGG ;) FAST _PANDY_´S ÄR BÄTTRE kan du tipsa om min bloggden heter pandanfisrottan.blogg.se

    SvaraRadera
  3. I LOVE ERAN BLOGG!!
    Men jättekul! Ni har nästan världens
    BÄSTA blogg! Men Pompomkittys blogg är
    också jättecool. Den heter coolatessan.blogg.se
    Jag har en blogg, kan du gå in på den?
    Den heter lypandan.blogg.se. Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!