måndag 7 juni 2010

Historien om Emely101s kusin Wilma!

Hej!
Vet ni vad jag gått och tänkt på hela dagarna?
Jo jag har tänkt på Wilma min kusin. Ska jag berätta vad som hände
med henne?
Jo så här var det!

Wilma låg och sov efter en lång och stressig dag.
Hon bodde på en ö en bit i från panfu.
Men innan jag säger något mer vill jag bara säga att bilderna här nere är bara som jag gjort
för jo det är lite svårt att få tag i just Wilma! Men jaja nu fortsätter jag!
Men då bara helt plötsligt så vaknade hon av att något hördes på andra sidan ön.
Hon sprang med ivriga steg för att se vad som pågick på andra sidan ön.
Men när hon kom fram fick hon syn på två gubbar.
Dom två gubbarna blev arga och tog tag i Wilma och kastade henne i vattnet.

Efter några dagar vaknade Wilma utsvulten på en strand i panfu.
På stranden satt Penny och Lenny och sjöng sånger för varandra. Wilma reste sig upp och
gick mot Penny och Lenny.
Eee hallå kan jag få lite hjälp frågade Wilma tyst. Ja självklart svarade Penny och satte sig brevid Wilma. Jo alltså jag kommer från ön
Palmas och jag vet inte riktigt hur man kommer dit sa Wilma och grät en skvätt.
Såja gråt inte vännen gå till hamnen där borta och prata med fiskaren så kommer du
säkert hem igen sa Lenny och pekade på en fyr en bit bort. Ååå tack så mycket sa Wilma och
började gå mot fyren.
Det var nog allt fört sen vet jag inte mer.
Det var allt för idag Heeejdå!

Hejdå hälsingar Emely101!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!