tisdag 22 juni 2010

Minis brev!

Hej!
Ni vet det där brevet.
Jag vet vad det betyder nu.
Så här ska det stå.

Hej!
Jag saknar er mycket.
Jag är ledsen att jag inte hade tid att säga hejdå!
Och jag läste i Williams blogg att jag inte får komma tillbaka.
Jag blev ledsen..
Jag vill jätte gärna komma tillbaka.
Kan ni hjälpa mig att få komma tillbaka.
Mina kompisar i bandet slutade så jag vill hem.
Snälla hjälp mig!

Förlåt hälsingar Mini!

Ps Jag är fotfarande ihop med dig Emely101!

Ååå jag är så glad att han vill komma tillbaka!
Pandakulmimmi ska prata med William om saken.

Hejdå hälisngar Emely101!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!