söndag 13 juni 2010

Vad tycker ni om vår nya blogg!

Flowers Hej!
Visst tycker ni att hela vår blogg förändrats!
Jag och Mimmi har jobbat väldigt mycket med den.
Så vad tycket ni Flowers
Hej det är jag Mimmi!
Jo jag har fått byta färg på texten för nu har vi vit bakrund och det är svårt att läsa
ljusblå text då!
Ja men nu får du verkligen ta igen allt som du igentligen skulle skriva!
Visst det är klart!
Men hörni vet ni vem som är på besök idag?
Jo det är..........BLIP!
Tjabba tjena hallå alla bloggläsare!
Minns ni mig? Jag är Blip som skrev med Emely innan Mimmi började skriva på bloggen!
Japp det minns jag väl härligt att du är här! Love Gaze
Tack det är härligt att vara här i panfu igen också.
Jag ska vara i panfu i en vecka sen måste jag åka till min planet igen!
Okej!

Hejdå hälsingar Mimmi,Blip och Emely101!

2 kommentarer:

  1. Hej, det är Fiatpanda. Vi kanske kan skapa en blogg tsm allihopa? Skriv svar i min blogg: http://fiatpanda.blogg.se //Fiatpanda. PS. Ni behöver ej godkänna denna kommentar!

    SvaraRadera
  2. Kan min blogg få hamna med i din blogg? Snälla!!! Då kan jag lägga din blogg i min blogg. Min adress till bloggen är http://mejabloggar.blogg.se och dit vet jag! Bay bay!

    Håll höjd!
    Meja02!

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!