torsdag 17 juni 2010

Förlåt!

Hej!
Förlåt att vi inte skrivit på ett tag.
Jag har haft en kompis hos mig i två dagar så jag har inte haft tid.
Men nu är jag här igen.
Jag kan medela att imorgon ska jag skriva en lång del på min saga!
Och nu ska vi.....


Okej! nu är det dags för Panfu forum!!!
I denna vecka är det fotfarande VM i panfu.
Max är på en resa i sydafrika. Max Skriver sms till bloggen nästan varenda dag.
Och vet ni vad?
Jag har fått en interjuv med trummisen som åker på turne med Stella!!
Så om ni har en fråga eller något ni vill säga till honom skriv en komentar till mig
Vad du vill fråga honom tex Hur känns det att på på turne?
Så det var allt för Panfuforum!!!

Hejdå hälsingar Emely101!

1 kommentar:

  1. Ska vi skapa en blogg tsm eller inte??? //Fiatpanda.

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!