söndag 20 juni 2010

William!!!

Hej!
Jo mitt plan jag missade det...
Så nu är jag här igen!
Men hörni William568 har kännts sig lite nere dom senaste dagarna.
Han tycker att inte så många läser hans blogg.
Men nu är det dags att peppa honom lite.
Kan ni alla göra eller säga något fint till William568.
Typ att säga att ni älskar hans blogg.
Eller att göra något till han på sin egen blogg.
Snälla gör detta för William.
Snälla han är så besviken han vill nästan lägga ner hela hanns blogg!!!

Hejdå hälsingar Emely101!

2 kommentarer:

  1. Jag kom på en idé! Jag kan typ bereta att jag kommer att läsa och skriva så mycket komentarer jag orkar och att jag gillar honoms blogg.
    OBS! Bereta inte dethär för honom: Jag lääger honoms blogg på mitt skrivbord!

    Håll höjd!
    Meja02!

    SvaraRadera
  2. heej jag älskar att läsa bloggar man hur ska jag gå in på wiliams blog om jag inte har adressen

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!