tisdag 2 februari 2010

Bra gömmställen







Hej!

Idag har jag varit och tagit lite kort på toppen bra gömställen om man t.e.x leker kurragömma.

Några gömställen har jag tagit kort på och några skriver jag om.
Ni kan kolla på bliderna om ni vill se jättebra gömställen.
Jag ska berätta om några också som jag inte har tagit kort på.

Två gömställen finns i glassbaren. Och bakom skylten, där sätter man sig, så ser ingen anan panda att du är där.
Det finns ett till gömställe i glassbaren. Om man vill komma dit så sätter man sig på stolen närmast vägen, och sen klättrar ni upp på vägen.
Och sist så går man bak disken och sen syns man inte över huvudtaget.

Nu ska jag berätta om två andra gömställen som finns i den läskiga skogen. Det första gömstället är vid leran bakom växterna. Och det andra gömstället är bakom trädet. Där syns man bara pyttelite. Resten av toppengömställerna har jag tagit kort på, ni kan kolla själva här ovanför.
Men jag har ett sista gömställe, gör er osynliga!

Hejdå hälsningar Emely101!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!