torsdag 11 februari 2010

Emely101 har rest bort!

Hejsan!
ni kanske tror att det är Emely101 som skriver. Men det är det inte. Jag heter Blip och kommer från planeten Flixi. Jo Emely101 hon har åkt iväg på semester. Hon har åkt till Spanien. Emely101 har sagt om jag sköter mig bra här på bloggen så ska jag få skriva med henne på hennes blogg. Coolt va!!!!!!!!! Emely101 kommer tillbaka om en vecka. Så hela dena veckan och nästa vecka så kommer jag skriva på bloggen. Jag har tyvär ingen kamera. Så det blir inte några bilder. Skojar bara! Hehehe. Klart att jag har en kamera! Det var allt för idag.

Hälsningar Blip! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!