måndag 1 februari 2010

Busen Simon

Lillprinsen :)
Hej!

Idag har jag tagit ett litet spion kort på min lillebror Simon. Den lilla busen hade tagit ut toapappret ut på glovet. Aja baja busen Simon! Vist är han gulig han är ett och ett halft ungifär. Han är den sötaste lille bron i hela världen. Han är sååå himmla gulig. Fast jag har en lite eldre bror också han heter Isak. Han är också väldigt söt. Inentligen ska jag bara skriva om panfu men jag kunde inte låta bli att skriva om Isak Och Simon. Här på bloggen hade jag tänkt att jag skulle kalla Simon för Lillprinsen och Isak för Prinsen. Bara för skojs skull. Hihihi! Nu ska jag prata lite om panfu. Jo i föra veckan då köpte jag ett prylpaket. Med prylpaketet kom det en fin säng,ett ställ där det stog ljus och Ett skynnke så att man kan byta om t.e.x om man ska byta om till pyamas. Hörni längtar ni till guldpanda - leveldag? Det gör jag! Jag vill så gärna använda min Lady gaga därkt! När det blir guldpanda- leveldag så ska jag köpa en Mickael Jackson dräkt! Vad ska ni köpa på guldpanda-levledag? Skriv gärna en kommentar till mig och berätta vad ni ska köpa då. Jag hoppas det blir många fina kommentarer:).


Hejdå hälsningar Emely101 och min tigerbolly Tiger!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!