onsdag 24 februari 2010

Emelys nya bolly Tiger


Hej!

Vet ni vad jag har gjort för en vecka sen, men som jag inte har berättat?
Jag har köpt en ny bolly.


Jasså, hur ser den ut då?

Om du tittar på bilden där uppe så får du se.

Men vad i hahahaha vad har den gjort?

Jo, ni förstår, min bolly ville gärna gå på bollynas karatecup. Jag sa ja, och när han kom hem igen hade han fått ett gult band.
Och han hade tatuerat på sin arm. P står för panda och k står för kul.

Hehe villken lustig liten krabat.

Jaje mensan. Fast han kan vara lite jobbig ibland. Som igår, när han karatesparkade på dvdspelaren. Den busen hade gömt sig i gaderoben.

Hehe han verkar verkligen busig.
Mmm. Men nu har han ändrat färg. När han är hemma ser han ut som en tigerbolly och när han är på karate så är han svart.
Men vet ni vad? När man är uppe på berget där hårtorken är. Och ni vet de där knapparna. Ändra så att det står room så får ni en jättesnygg trädkoja. Det är sant!

Wow coolt!!

Ja och vet ni, när man klarat äventyret får man en igloo till trädkoja. Det är fett grymt.

Coolt, jag måste verkligen klara Big foot äventyret.

Mimmi? Var tog Mimmi vägen? Äch hon kanske skulle klara det där äventyret nu!


Hejdå häslningar

Emely101 och Mimmi!

1 kommentar:

  1. Emely, hur ändrar man färg på texten när man skriver?
    Jag vill veta det så please säg det, jag vill så gärna det!
    /William568, i panfu

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!