fredag 19 februari 2010

Vänner igen!

Hej!
jag och Blip är vänner igen ellerhur Blip?Det är klart. Det är ganska mycket att förklara så ja ni behöver nog ingen förklaring. Det som är bra är ju att vi är vänner igen. Precis. Idag har Emely101 gjort något specielt berätta du Emely101. Gärna jo idag har jag varit och träffat Big foot. Han är väldigt hungrig så skynnda er dit om ni inte håller på med ett anat äventyr. Ja han är verkligen hungrig. Har du något mer att berätta Emely101? Ja faktist idag fick jag ett nytt barn som heter siffa. Okej! det var allt vi hade och säga. ps Ylo leder i modevisningen!

2 kommentarer:

  1. Det var ju bra att ni blev vänner igen ;)Jag är också medlem i panfu och jag heter Janso!

    SvaraRadera
  2. Okej! hälsningar Emely101

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!