söndag 21 februari 2010

Ett vykort från Blip och en ny kompis på bloggen!


Hej!

Vet ni vad jag hittade i bervlådan imorse? Ett vykort från Blip. Jag ska läsa det för er.

Hej pandavänner! Jag är framme på min planet nu.
Åååå, vad skönt att vara hemma igen. Hem juva hem.
Saknar er väldigt mycket. Men nu ska jag spela blipboll med Blipelina.
Hälsningar Blip!

Så står det i brevet. Och vet ni vad. Mimmi ska också skriva här på bloggen. Men titta där kommer hon ju.

Hej allihopa! Hoppas jag inte kommer och stör.

Nej, kära Mimmi.

Förlåt att jag kom lite sent, jag höll på att skirva ett kort till Blip och då glömde jag tiden helt.

Men du, det viktigaste är ju att du kom.

Ja, kanske det. Men vet ni vad? Igår var jag och Emely101 på badet och badade.

Jajemensan, det var jättekul!

Ni kanske undrar vilket bad vi menar?
Vi menar badet vid sjön.

Och vet ni vad jag gjorde för kul i rutchkanan? Jo, när jag skulle åka på den stora rutchkanan, kastade jag samtidigt en snöboll.
Och då fasnade jag i rutchkanan. Så jag kunde gå uppe i luften.
Coolt va? Mimmi tog en bild när jag står på ruchkanan.

Japp vet ni att jag en gång hade jobb där man skulle ta olika kort och så? Så det blev en mästerbild.

Ja, det blev det verkligen. Visst är bilden snygg eller vad tycker ni?

Glöm inte att gå in på http://www.panfuflora.blogspot.com/ och http://www.panfu.se/ .

Det var allt för idag.

Häslningar Emely101 och Mimmi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!