måndag 15 februari 2010

Mimmi här!

Hej jag heter Mimmi!

Jo, Emely101 har gett sig av för att hitta Blip. Så länge kommer jag skriva lite på bloggen.

Men titta där är ju Blip, han är där bakom ett träd! Jag måste gå och titta.
Blip, hur mår du? Emely101 letar efter dig!
Jag, snyft, mår bra.
Ååå, Blip kom så går vi och ringer till Emely101. Aldrig, jag stannar här. Men snälla Blip, kom nu. Neeeej. Snälla Blip.
Nej!
Men du Blip, finns det inget vi kan göra för att du ska komma? Neej eller kanske,om minst fem bloggläsare skriver att jag ska komma tillbaka så kommer jag tillbaka och ni har fem dagar på er. Okej, då går väl jag då.

Hörrni bloggläsare, ni måste skriva att Blip ska komma tillbaka. Snälla snälla. Annars kommer Emely101 bli jätteledsen. Så skriv en kommentar att han ska komma tilbaka.

Hejdå hälsningar Mimmi!

6 kommentarer:

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!