måndag 15 februari 2010

Ett brustet hjärta


Hej!

Vet ni en sak? Blip har ännu inte kommit hem. Jag börjar bli lite orolig för honom. Tänk om det har hänt något honom. Men vänta nu lite...

Vad är det på bordet, en ihopskrynklad lapp. Hmmm.

Jag vecklar upp lapppen, så kanske det står något där.
Det står någonting. Jag ska läsa det för er.

Du är vacker som en ros. Vet du det min kära Emely101.

Sen är det ett stort hjärta i mitten. Åååå neeej!


Det är inte sant. Blip kanske har fått reda på att jag har blivit ihop med Panda_Mario. Då blev han ledsen, för han var ju kär i mig. Åååå, vad ska jag göra nu :(?
Jag vill ha Blip här på bloggen, han är så snäll och trevlig.

Vad ska jag göra? :(


Snälla hjälp mig om ni vet hur jag ska göra. Skicka en kommentar till mig och berätta hur ni tycker jag ska göra. Snälla jag behöver verkligen er hjälp.


Hejdå hälsningar Emely101

2 kommentarer:

  1. Försök att få kontakt med honom och sen kanske ni kan lössa det här.

    SvaraRadera
  2. jag tycker att du säger till honom att du är ledsen och sen försöka lössa det om det inte funkar så låt honom vara han kommer säkert att förlåta dig

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!