torsdag 4 februari 2010

Rösta!

Hej!
hur mår ni idag kära vänner. Idag har jag funderat på en sak. Tycker ni något saknas på min blogg? Aså tycker ni det ska finnas fler sagor? eller tycker ni kanske att jag ska fixsa mer skämmt? Nu fick jag en ide. Ni kan ju rösta på vad ni tycker saknas på min blogg.

Jag kan säga alternativen.

1. Sagor
2. Fler blider och filmer
3. Roliga skämt och roliga historier
4. Inget, bloggen är bra som den är.

Det var alla alternativen.

Om ni vill rösta så skriver ni en kommentar till mig. I den kommentaren ska det stå vad ni tycker vad ett saknas på min blogg av alternativen. På onsdag kommer jag räkna rösterna. Då behöver ni inte rösta längre.


Hejdå

hälsningar Emely101 och min tigerbolly Tiger!

4 kommentarer:

  1. Jag röstar på nr.4
    Din blogg är jättebra!!

    SvaraRadera
  2. Jag röstar också på nr:4
    Din blogg är ju super duper bra!!!!


    /Flora

    SvaraRadera
  3. Jag röstar nr:4

    Din blogg är as ball ! ;)

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!