fredag 19 februari 2010

Vem är gjömd i bilden!


Hej! idag har jag och Emely101 gjort något kansigt. Jaje mensan vi har tagit en bild på en panda som står i min koja. Sen har vi snurat till bilden lite så ni ska gissa villka en panda som är gjömd i bilden. Skriv en komentar till oss där det står villken panda ni gissa på. Va vill ni ha en ledtråd. Jaja ni kan väl få en liten då. Det är inte Blip som är gjömd i bilden. shh avslöja inte för mycket Emely101. Oki hihihihihi. Har ni varit hoss Big foot en. Det har vi. Jag och Blip. Ska vi berätta den dåliga nyheten Emely101? Suck okej då. Jo Blip ska sluta på bloggen. För han ska flytta tillbaka till sin planet. Hejdå Blip! Hejdå allaihopa kommer sakna er otroligt mycket.


Hejdå hälsningar Blip och Emely101!

2 kommentarer:

  1. Synd att Blip har åkt i väg! Men det har kommit en barn big foot till min blogg. Han kommer skriva med orange text. Kan det möjligt vis vara du i bilden. Skriv om det var rätt.
    Och föressten din blogg ÄGER!!!


    /Flora☺

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det är Emely101!

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!