fredag 19 februari 2010

Emely101 är borta!

Hej!
det är jag Mimmi. Det har hänt något fruktansvärt mellan Emely101 och Blip. Jag ska berätta hur det gick till jo Emely101 hade frågat Blip om man ville följa med till vulkanen en stund. Han sa mmmm. När dom hade varit uppe ett tag på vulklanen så gick Blip. Bara helt plötsligt. Emely101 grät lite. Sen sprang hon iväg. Jag hade sutit i en buske gömd för att se hur det gick till. Jag reste mig och sprang upp på vulkananen. Men när jag kom upp så var Emely101 borta. Jag viste inte vad jag skulle göra så jag sprang hem för att berätta för er vad som hänt. Så gick det till. Jag vet inte alls var Emely101 är. Jag saknar henne hämst mycket. Nu klarar jag inte att skriva mer snyft.

Hejdå hälsningar ledsna Mimmi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!