lördag 13 februari 2010

Emely101 är hemma!!!!!!



Hej!
nu är jag hemma igen. Det var jätte härligt på semestern. Mmm det förstår jag lyckost. Du är väl inte avundsjuk Blip? Kanske...... Men du Blip var inte ledsen, du kan också åka på semster en dag. Mmmm. Jag går ut nu. Men vad ska du göra det regnar ju ute. En sak. Men vad? Hejdå. Vad är det med Blip. Han beter sig skumt.Tycker inte ni det. Aja jag frågar honom när han kommer hem. Nåja vad har ni gjort idag? Jag har iallafall varit på allahjärtansdag festen. Jag tror ni har gjort det också. Men vet ni vad. Jag har fått en ny vän som heter Blomman tror jag. Jag vet inte om hon heter det. Vet ni vad? igår var jag på youtube och hittade en kul musik video. Ni kan titta på den där uppe.

Håll höjd hälsningar Emely101 och Blip tror jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!