söndag 7 februari 2010

Del sex på det spännade äventyret!

Hej!

Vil ni höra del sex på äventyret?. Vad bra här kommer del sex!

Emely101 satte sig upp i sängen.
Hon tittade sig omkring i rummet. Just då kom Kamie in i rummet.

Emely101, hur mår du? sa hon.
Jo, jag mår mycket bätre, sa Emely101.
Vad bra, då kan vi gå hem, sa Kamie och sträkte en tass mot Emely101.
Emely101 tog tag i tassen och reste sig upp.
Kom nu, Emely101, jag hjälper dig hem, sa Kamie vänligt.
Okej! sa Emely101.

På vägen hem sa Emely10: Du Kamie, vad händer om spöket kommer tillbaka?
Jag vet inte, sa Kamie.
De gick en bit då Emely101 sa:
Hjälp Kamie, din hand deeen är boooorta!
Va? sa Kamie, och tittade förskräckt på sin hand.
Jag vet nog varför min hand försvinner, sa Kamie och suckade. Spöket har säkert tagit smaragdmedel på mig, då dör jag.
Nej! Du får inte dö! sa Emely101. Jag måste, annars kan Panfu vara ifara.
Jag kommer tillbaka, jag lovar, sa Kamie och försvann.

Emely101 började gråta.
Hon ville inte att Kamie skulle försvinna. Snyft snyft, snyftade Emely101.

Slut!!!!!!!!!!!!!!!!

Ni kanske undrar varför det är slut redan? Det är den inte. Nästa del kommer i mars. Då får ni se hur sagan slutar! Då får ni läsa fortsättningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!