söndag 28 februari 2010

En sur Mimmi och en ny tävling

Hej!


Ni vet det där som hände igår.
Jo, ee jag ville bara skoja med er. De läskiga figurena är sprängda för länge sen.
Fast Mimmi blev väldigt sur på mig.
Hon vill inte skriva på bloggen idag hon är jättearg.

Men nu glömmer vi det. Nu ska jag berätta om den nya tävlingen.
Jo, jag ska beskriva ett ställe i panfu och ni ska gissa villket ställe jag tänker på.

Det är blått och vackert på denna plats. Solen lyser klart. Alla pandor är glada där. Utom när man åker hem.

Visst är den lite klurig. Men jag tror nog att ni listar ut det. Ni har en vecka på er att gissa. Den som svarar rätt först vinner.
Den som kommer på första plats blir veckans panda och blir med i ett inlägg. Den som kommer på andra plats får tillbringa en hel dag med mig. Den panda som kommer på tredje plats får interjuva mig. Och dom pandor som kommer sen får vara med på en bild på min blogg. Så gissa på nu!



Hejdå hälsningar Emely101!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!