tisdag 2 februari 2010

veckans mode

finkläder
Vardagskläder



Utekläder






Hej!





idag hade jag tänkt att jag skulle visa veckans häftigaste mode. Jag har tagit ett kort på fin kläder PS det är bara modekläder för tjejer nästa vecka kommer det modekläder för killar. Sen är det ett kort på vardags kläder. Och sist men inte minst har jag tagit ett kort på kläder som man ska ha när det är kalt ute. Det var veckans modekläder. Idag har jag också tagit kort på veckans snyggaste trädkoja den är högst upp.

Hejdå hälsningar Emely101

1 kommentar:

  1. Oj vad spännande det är. Jag måste ju försöka att hänga med i berättelsen.
    Ha det gott!
    Kram från mormor.

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!